vrijdag 8 juni 2012

26. Challenge van Derwent en Prisma: EK voetbal





Hallo allemaal,

Morgen is het zover dan moet Nederland voetballen. Voor deze gelegenheid heb ik een Voetbalkaartje gemaakt. Ik heb Edwin en de voetbalachtergrond ingekleurd met Derwent potloden. De groene achtergrond heb ik bestempeld met smiles en letterstempeltjes. De tekst heb ik in word gemaakt.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van www.allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.nl
onderwerp is Voetbal.

groetjes Bianca

5 opmerkingen:

  1. super mooi bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Hele leuke kaart.Mooie achtergrond ook.Bedankt voor het meedoen bij Derwents/Prismablog

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen