dinsdag 5 juni 2012

23. Bruidskaart voor DMCC challenge 24

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik vandaag gemaakt het is een trouwkaart met Edwin en Tilda als bruidspaar.

Met deze kaart doe ik mee met de Challenge van The Dutch Magnolia Chickies: Trouwen.
Zie ook hun blog: thedutchmagnoliachickies.blogspot.com

Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb er designpapier opgeplakt en hartjes uitgestanst en die als een soort sluiting erop geplakt.

Hieronder zie je de binnenkant van de kaart. Daar heb ik ook designpapier geplakt en achter het bruidspaar heb ik een grote hart geplakt met nog een klein teksthartje erbij.


Verder heb ik Edwin en Tilda ingekleurd met Derwent potloden.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.

groetjes Bianca

8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schatje!! Erg leuk model. Heel mooi geheel.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve kaart is dit, bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je er van gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor je kaart om trots op te zijn.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de DMCC.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor jullie complimenten. Het is ook een leuke challenges en de voorbeelden zijn ook schitterend!!!

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en mooi afgewerkt
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan hoor.
    Bedankt voor je deelname aan DMCC.
    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen