vrijdag 13 juli 2012

39. Roze kaart met Tilda





Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb verschillende soorten magnolia papiertjes gebruikt.

Tilda is ingekleurd met Derwent Potloden. Ik heb op een Happy Birthday cirkel geplakt. Ook heb ik wat kantjes, lintjes en bloemetjes gebruikt.

Met dit kaartje wil ik meedoen met twee challenges nl:

1. Dutch Magnolia Lovers : 36 Sketch  (dutchmagnolialovers)
2. Just Magnolia: 165 Bingo ik heb Ribbon/Lace, Flowers en Pink gebruikt. (justmagnolia)

groetjes Bianca

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Die papiertjes passen inderdaad goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca,
    Wat een lieve kaart, zo in die mooie zachtroze kleur. Je hebt onze sketch goed verwerkt in je kaart.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca , je hebt een erg mooie kaart gemaakt voor onze challenge. Mooi papier heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Bianca, your birthday card is so adorable! I love the beautiful roses that you used! Thank you for joining the Just Magnolia and hAnglar and stAnglar Bingo Challenge. I hope that you join us again soon with one of your beautiful creations.
    Hugs,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen