woensdag 10 oktober 2012

53. Halloween/herfstverjaardagskaart

Hallo,

Vandaag heb ik lekker met mijn zus geknutseld. We hebben mekaar mooi geholpen.

Dit is een halloween/herfstverjaardagskaartje geworden.  Ik had toevallig nog een paperbloc met Halloweenpapier. Helaas kon ik geen Halloweenstempels vinden en heb deze stempel van Tilda maar gebruikt die vond ik ook wel toepasselijk.

Met dit kaartje wil ik met de volgende challenges meedoen.

1. Totally Tilda Challenge: 57. Halloween
2. Dutch Magnolia Lovers: 41. Halloween verjaardagskaart
3. Derwent en Prisma: Herfstkaart

groetjes Bianca



6 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca , wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge ! Tilda ziet er super ingekleurd uit. En ik vind je randstempel erg mooi ; mag ik vragen waar die van is ?? Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zussie,

    was gezellig hè? Het resultaat is goed geworden. Net als je andere creaties trouwens.

    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige herfstkaart super, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this sweet Tilda and you made a very pretty card using her ...thank you for joining us at Totally Tilda for our Halloween challenge ..good luck!

    xx Hugs Lizzy & TT team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card with such a sweet Tilda!!!! Love the colour combo! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really stunning Bianca the orange frame just pops
    Thanks for spooking us girls @ the Totally Tilda Challenge with your fab creation
    Hugs Susie Sugar , Lisa and Suzi xxx

    BeantwoordenVerwijderen