donderdag 25 oktober 2012

56. Piratentilda met Metallicachtergrond

Hallo,

Deze week ben ik druk bezig om met mijn nichtjes kaartjes te maken. Ze willen graag meedoen met verschillende challenges. Met een beetje hulp van mij aan hun en hulp van hun aan mij hebben we leuke kaartjes en projectjes gemaakt.

Dit kaartje heb ik voor de challenge van dutchmagnolialovers gemaakt.

De opdracht luidt als volgt:  gebruik chipboard figuren of letters/cijfers en ook iets van metaal of metallic kleuren op je creatie. Ik heb een metalen/metallic achtergrond gemaakt, tandwieltjes van chipboard en ik heb de achtergrond nog door een embossingmal gehaald en vervolgens opgeschuurd. Pirate Tilda heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

Als laatste heb ik er een stempel met Happy Birthday erop geplakt met 3d tape.

groetjes Bianca

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart is dit. En je hebt je helemaal goed gehouden aan onze challenge. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde en Petra

    BeantwoordenVerwijderen